ute eller hemma?

de bidde att ja stannade hemma. de kändes bäst. även om ja egentligen va sjukt sugen på att dra ut så va de bara inte meningen ida. istället har ja gått å fixat lite saker här hemma å sen har ja legat (ligger visserligen fortfarande) i soffan å myser me lil´z. tänk så skönt de kan va att få va hemma, bara va hemma å göra de man själv vill. inge tjat å inga måsten. bara va. tänk att sitta i en soffa å bara glo på tv kan vara så sjukt avkopplande! fast egentligen borde ja ta mig i kragen å stänga av tvn å läsa en bok istället. har massvis me böcker som ja vill läsa, men ja får lixom aldrig tid. eller egentligen har ja väl massa tid ibland, men då sätter ja mig inte me en bok. finns så mkt annat man kan göra då istället, som tex titta på tv eller på en film =) men de ska vi försöka få ändring på i sommar!!

tänkte på min lilla tös ida, saknar henne nått så otroligt mkt!! va hemma hos mamma i tisdags å skulle hämta isaks koppel för han å ja skulle köra till frissan. de första som ja då tar upp från korgen där vi har hundsakerna är moas halsband. kändes som ett slag i magen. de sa lixom bara pang å så kom alla känslor fram igen... trodde ja hade "kommit över" de nu, men tydligen inte. fast kan man någonsin släppa den bilden av att hon ligger där i ens famn å e helt livlös? tror aldrig ja kommer lyckas me de. såg en hund idag som låg å sov bredvid sin matte som satt å fikade. vovven bara låg där, å ja fick direkt den känslan som ja hade när ja lämnade min lilla flicka där på golvet. helt livlös låg hon där å ja bara lämnade henne....ja bara gick ut genom dörren å lät henne ligga kvar :'''(



nu sitter ja här å gråter igen, undrar egentligen hur många gånger ja har gjort de nu...tappade räkningen för ett bra tag sedan. ja e sådan att ja gärna sitter för mig själv å går igenom mina känslor, inte så att ja sitter å pratar för mig själv, men ja skriver gärna ner dem. å när ja gör de så tittar gärna tårarna fram, å de måste de få göra. man kan inte hålla allt inom sig, även om ja e ganska bra på att göra de me...men på nått sätt har de funkat för mig. har lixom kunnat gå vidare me mitt liv utan att svåra händelser har kunnat påverka mitt liv allt för mkt. fast de som ja kanske är lite rädd för e att de någon gång ska komma upp igen. allt de ja har förträngt å stoppat undan i mitt inre, tänk när de kommer upp igen....tror hela ja kommer gå sönder då. jaja e egentligen inge å oroa sig för i onödan, kommer de så kommer de å då får man ta itu me de då. idag e idag å imorgon e imorgon!

vet inte va ja ska hitta på nu faktiskt....borde gå en tur me lil´z men han sover så gott här bredvid mig i soffan så ja har inte mage till att väcka honom. å filmen ja tittar på e visserligen inte slut än, så ja tror nog att ja tittar klart på den först å så ser vi vad som händer här näst. pojken min kanske kommer hem snart, om de inte sticker ut ändå. jaja vi ser! sov så gott iaf!
tack för att ni finns!!

massa pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0