lista...

Så fort du läser detta så har du blivit utmanad!

Regler:
du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. är du singel? nope
2. är du lycklig? japp
3. är du uttråkad? lite, men de ska ja snart ändra på!
4. är du ledsen? naj
5. är du italienare? inte de iheller
6. är du cooling? alltid ;)
7. är du från irland? nej
8. är dina föräldrar fortfarande gifta? nej

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? absolut!
2. har du någon gång blivit sårad? jupp
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? flera ggr!!
4. har du gillat en kille/tjej utan att berätta det? har inte alla de???
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? absolut!! :D
6. har du haft en hemlig beundrare? thihi japp! fast en kompis skvallrade :P
7. vill du gifta dig när du blir stor? ja!

TIO TVÅ ALTERNATIV
1. hår eller ögon? beror på...
2. katter eller hundar? har både och...
3. tv eller internet? hmm........svårt........får nog bli tv
4. coca-cola eller pepsi? COLA helt klart! pepsi är vidrigt!
5. utekväll eller romantisk hemmakväll? beror på
6. pengar eller lycka? lycka
7. dag eller natt? natt
8. msn eller mobil? mobil!
9. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? spelar ingen roll hur många vänner man har, bara de är riktiga vänner som finns där för en!

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? tror inte jag har försökt smita hemifrån ngn gång...
2. brutit ett ben? nope!
3. gjort nåt du ångrar? vem har inte de?
4. hoppat bungee jump? never
5. ljugit för någon du tycker om? mm...
6. ätit en hel tårta? haha nej, men skulle inte va helt omöjligt :P
7. gjort bort dig offentligt? japp
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? mm, när jag gick i mellanstadiet :P
9. gråtit när ett husdjur dog? ja
10. velat försvinna? de har väl hänt

TIO SENASTE
1. telefonsamtalet du gjorde? kommer inte ihåg, men de va säkert till mamma
2. telefonsamtalet du fick? de va från min älskling =)
3. personen du var med? min älskling =)
4. roligaste grejen som hänt? vet inte
5. personen du smsade? min älskling
6. du kommenterade? de va en av ramis bilder på mobilbloggen tror ja
7. du tillbringade natten med? min älskling =)
8. du kramade? min älskling
9. sång du sjöng? hmm...."blomman" tror ja de va
10. du åt? en leverpastejmacka med gurka på


(tack frida för denna listan!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0