hur ska jag börja?

ja hur ska jag egentligen börja? den 20-22aug ska ja sitta å skriva tre olika tentor uppe i sthlm å ja har inte ens börjat läsa. de går inte. jag bara titta på böckerna å får en sån fruktansvärd huvudvärk, ont i magen, ångest, blir irriterad å allmänt nere. känns som om ja hellre hade dött än behövt plugga. men då va vi tebax till de braiga ordet, VARFÖR??? jag har aaaaaaaaaaaaaaldrig haft problem med att plugga förr, å ja vet att ja upprepar mig för jag har skrivit om detta måånga ggr förr, men de sitter kvar å ja förstår fortfarande inte vaffö. ja trodde att efter ja vatt ledig ett tag att de skulle gå bättre. men de e precis likadant fortfarande. å ja har en sån sjuk ångest för att ja inte har börjat plugga än å tentorna är snart å ja e så sjukt förbannad på mig själv att ja inte bara kan ta mig i kragen å ta tag i de. men de går lixom inte. hur lätt är det att sitta å läsa en skit tjock bok om hur kroppen fungerar när ditt huvud håller på att sprängas? inte jätte kan ja meddela. usch va ja hatar mig själv för att ja ens började där uppe...fast samtidigt så stämmer inte de helt. för ja har haft sjukt kul å ja har träffat underbara människor som ja hoppas kommer kunna hålla kontakten med. å hade ja inte flyttat upp dit så hade ja antagligen inte blivit tillsammans me min underbara sambo. menmen nog tjatat om skolan, tror ja ska skita i att göra ngt vettigt idag å bara typ ligga ute i solen. vet att ja gör min mamma besviken då, men ja orkar verkligen inte. helst av allt hade ja velat gräva ner mig å inte vakna förrän om ett halvår...men de går väl inte.... =(
fattar inte hur allting kan ha blivit såhär fel....va e de för fel på mig???

jaja, får väl leva med att ja ser ned på mig själv å tycker att ja e urkass....solen va de!
ha de

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0