dagbok vs blogg

jag har ända sedan ja va liten skrivit dagbok. de har varit ett sätt för mig att få ut allt vad ja känner å tänker på. men är det inte det som man idag kan ha en blogg till? att kunna skriva precis vad man själv känner för just i den stunden då du sätter dig framför datan å skriver? jo, egentligen är det väl så. men någonstans inom mig känner jag inte att ja kan de. de finns saker som jag inte har lust att dela med mig med alla människor i hela världen. nu e de visserligen inte så att alla människor i hela världen läser min blogg, men de antalet som gör de räcker lixom. det är där dagboken kommer in i bilden igen! allt de som jag inte vill skriva om här på min blogg hamnar i min dagbok =) min fin fina dagbok som är rosa med hundvalpar på på framsidan! vet att de låter jätte barnsligt, men jag fick den när jag var liten å ja har inte hunnit fylla alla sidorna än. den dagboken har lixom följt mitt liv från det att jag var liten ända fram tills idag, å förhoppningsvis kommer den leva ett tag till. det jag egentligen vill kommer till i detta inlägget är att jag saknar min dagbok....jag lämnade kvar den i sthlm nu när jag åkte ner för sommaren, för jag tänkte att den kommer ja nog inte behöva. men ack så fel jag hade! hade behövt den nu, känner att jag behöver tömma av lite tankar å känslor...men antar att de får vänta tills i augusti då ja kommer upp till sthlm igen. å sen kan jag meddela att den deffinitivt följer med hem!!!

de va väl i stor sätt allt jag hade tänkt skriva för kvällen, e sjukt trött å ja ska upp å jobba imorgon.....så nattinatti!

nu höllt ja ju nästan på att glömma berätta att jag har fått jätte fina blommor av min älskling idag!! =)
visst va dom fina!!! tack älskling! *älskar dig!*

nu säger jag nattinatti igen me en bild på isak! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0