tårarna rinner...

jahopp, då ligger man här i sin 90 säng i sthlm med tårarna rinnandes nedför kinderna igen dådå....det känns som om ja åkt ca 3mån bakåt i tiden. har jag inte kommit längre i mitt liv än såhär? men de har ja ju, bara inte här uppe å inte helt själv...saknar mina pojkar där hemma nått så otroligt mkt!! e värre nu än någonsin, fast kan la bero på att ja inte vatt ifrån dem på ett tag nu. fast samtidigt som ja ligger här o e ledsen så e ja även lycklig, lycklig för nu är jag verkligen 100% säker på att jag gjort rätt beslut i att ta studieuppehåll. jag vill verkligen satsa på de jag har där hemma, mår bra när jag är där hemma till skillnad från vad jag gör här uppe. visst är det jätte kul att åka upp här o träffa kompisar en helg eller så, men inte mer än så. mitt liv finns i malmö å har alltid gjort, va bara jag som ville ut å pröva mina vingar lite. tyvärr är jag sjukt irriterd på mig själv att ja inte går klart utbildningen här uppe, för de känns som om jag misslyckats. å jag vet att de inte ska göra de å att de e många idag som hoppar av sina utbildningar. men hoppa av eller ta uppehåll som jag gjort finns inte i min ordlista, det finns bara klara eller misslyckas. å då blir de ett stor j* misslyckande stämplat i min panna. tyvärr, men så funkar jag. kan inte skriva så mkt mer ikväll, för ja orkar inte vakna imorgon me rödsvullna ögon...ska ju plugga allt vad ja kan imorgon..tenta på fredag *muttrar*. vet inte varför ja gör den egentligen för ja kommer misslyckas me den me, menmen. nu har ja sagt att ja ska göra den så de får la gå som de går. kan inte gå mer än åt h*vete å då får de göra de. jaja sov så gott, gissar att mina pojkar ligger där hemma nu å snarkar i kör som de brukar göra....usch va ja saknar er!!!

massa gonattpussar! <3


mina pojkar =)   *pussar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0