plugga...

ja, då har ja suttit å läst sedan klockan var elva. å JA, ja har verkligen läst då!! men som vanligt nuförtiden så har ingenting fastnat....ja kommer verkligen inte ihåg vad ja precis läst. försöker lixom gå tebax i texten i huvudet för att kort sammanfatta va ja läst, men ja kommer verkligen inte på något att skriva....ja har ingen aning om va ja läst, så varför ens fortsätta? varför ens försöka när ja redan vet att ja kommer misslyckas imorgon. mm ja vet att de inte blir bättre av att ha den inställningen på de hela som ja har just nu, men hur skall man förbättra den när man verkligen tycker detta är skit å inte vill ngt hellre än att köra hem? hur skall man då göra? ska ja fortsätta försöka läsa eller ska ja bara skita i de å hoppas på de bästa imorgon, att ja fortfarande kommer ihåg ngt från de två senaste tentorna (som ja inte klarade)...eller? varför i hela fridens namn gör ja detta? för att ja tycker om att plåga mig själv? nä inte riktigt...har inge svar på vaffö ja gör detta egentligen...för att man SKA kanske...men SKA man verkligen när man inte mår bra av de? ska man inte skita i de å hoppas på att man snart mår bättre å göra de då istället å kanske lyckas? istället för att man gör de nu å mår skit å misslyckas. å kommer ja misslyckas så kommer de lixom inte stärka mig, snarare trycka ner mig ännu mer....jaja.....*ger mig själv en örfil* å säger åt mig själv att skärpa till mig! de finns folk som har de MKT värre än va ja har! ja borde skämmas för att ja sitter här å klagar!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Mia,



hur gick tentan? Jag hoppas att det känns lite bättre nu när det är klart iallafall. Är du tillbaka i Malmö nu?



Jag tänkte att jag skulle åka och skriva genustenta, men efter att jag hade skrivit fysiologin i torsdags så kände jag att jag inte skulle orka åka in även på fredagen. Dessutom har jag knappat pluggat något på genus. Hade varit kul att träffa dig och Anna och de andra som skrev annars. :(



Kram Kram.

2008-08-25 @ 13:11:09
URL: http://cecilia1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0