hej

vet inte varför ja sitter här och skriver just nu, de kan bero på att min käre sambo ligger i sängen o sover o e allmänt osocial för tillfället eller så e de bara för att ja absolut inte vill plugga. tror nästan de kan va en bra blandning av båda orsakerna....har inte gjort ett skit idag å de känns helt underbart!! kan nog tänka mig ett liv som hemmafru :P
ja nu tog de slut på saker för mig att skriva om....för fortsätter jag så kommer de bara komma ännu fler klagomål på att ja inte vill plugga osv å de har jag redan tjatat tillräckligt om här på bloggen. så de ska ja inte skriva om.

ska nog hem till Tara o James ikväll o äta middag, e alltid mysigt o alltid kul att få prata engelska =) nu ringde Tara förresten så nu får jag nog sluta skriva å höra va hon har på hjärtat. ha de bra!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0