nu va de bestämt

de blir studieuppehåll nästa år. för som jag mår nu funkar det inte, mina studieresultat påverkas negativt över att ja inte mår bra. vilker egentligen inte e så konstigt, men de känns ändå tungt att ta detta beslutet. för de känns som ett misslyckande att inte fixa det. har alltid klarat av allting, har alltid tyckte de va lätt å kul att plugga men det finns inte längre. allt det ja tyckte va kul med att plugga har försvunnit. ja orkar inte ens titta på en skolbok, börjar stor tjuta varje gång ja ska läsa eller skriva ngt å då måste man bara göra ngt åt de. å enda lösningen är att ta ett uppehåll. lära mig att ta hand om mig själv å sen kanske de funkar igen senare. men just nu måste ja bara göra ngt annat. så nu är det bara denna terminen ut å sedan bär det av hemmåt!

men nu måste ja sova, e slut i hela kroppen

nattinatti

puss


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag hoppas att du får tillbaka motivationen för att plugga igen efter studieuppehållet, så kan vi börja i tvåan tillsammans höstterminen 2009. :)

2008-05-21 @ 13:46:45
URL: http://cecilia1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0