hem!

nu ska man bara orka med två skoldagar å sen ska man få åka hem! det bär av hemmåt på tisdag efter skolan, så kommer komma ner t malmö på kvällen. ska bli så skönt att komma hem till alla! speciellt till en som ja har saknat nått så otroligt mkt!!


haha finns de ngn sötare? =) min å bara min!

men nu är det dax att sova skulle ja tro, kommer nog inte kunna sova för ja har sovit hela eftermiddagen ida. haft en tuff helg.... :P men det är ju skola imorgon så då måste man försöka. ska börja med simning imorgon 09.45. crawl som gäller då. får se om ja lyckas lära mig andningstekniken då, har inte lyckats göra de förr på mina simkurser så kommer väl antagligen inte göra de imorgon iheller men man kan ju alltid hoppas!! sen efter simningen imorgon är det fotboll....TRÅKIGT!! tycker de e skit kul att titta på en match, men att spela det själv fy bubblan! men men...ja o anna ska hålla i uppvärmingen som vi såååå seriöst har planerat, eller inte! tog några förslag på övningar över msn innan ida :P men nu va de sova som gällde!

nattinatti

puss

Kommentarer
Postat av: fanny b

varför tycker du fotboll är så tråkigt att spela? jag tycker iaf du är duktig!

2008-05-27 @ 08:36:31
Postat av: Pluttan

vet egentligen inte vaffö ja tycker de e så tråkigt...har väl haft dåliga upplevelser av fotboll från skolan :P



men kul att höra från en fotbollsspelare att man e duktig =) tack! ses på fredag!

2008-05-28 @ 10:43:04
URL: http://flopsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0