frågor o svar

ALLMÄNT
01.Fullständigt namn:
Mia Caroline Christina de Leeuw
02.Din ålder: 20
03.Födelsedag: 10 mars
04.Syskon: storasyster
05.Hårfärg: brunett
06.Ögonfärg: blå/grå/gröna :P
07.Skostorlek: 39/40

FÖRHÅLLANDEN
01.Vem är din bästa vän?
har många bästa vänner
02.Har du en pojkvän/flickvän? japp
03.Har du skickat detta till din "crush"? nope
04.Skickade din "crush" detta till dig? naj, snodde de från en kompis :P
05.Vem kysste du senast? Z

GREJER
01.Var shoppar du helst? svårt att säga, beror lixom på vad ja ska shoppa....
02.Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? 1 hål i vardera öra =)

FAVORITER
01.Färg:
rosa
02.Mat: kött å potatis med brunsås!!
03.Killnamn: hmm..... vet inte :S
04.Tjejnamn: wilma e ganska så fint
05.Ämne i skolan: idrott o hälsa så klart! fast ekonomi va inte så pjåkigt de heller
06.Klädesplagg: kjol eller klänning tror ja, fast träningskläder e ganska nice de me!
07.Sport: gymnastik
08.Musik: de mesta
09.Fras/mening/uttyck: vet inte :S måste fråga de i min omgivning va ja säger!
10.Raggningsreplik: har aldrig behövt ragga så vet inte ;)

HAR DU NÅGONSIN
01.Snusat?
naj
02.Rökt? naj
03.Hoppat bungee jump? nope
04.Brutit mot lagen? de har säkert hänt ngn gång ja
05.Fått dig själv att kräkas? går inte
06.Nakenbadat? japp
07.Varit kär? absolut
08.Börjat gråta för att få som du vill? kanske när ja va liten....

EXTRA GREJER
01.Tar du droger? skulle aldrig få för mig tanken att göra de!
02.Vad använder du för schampoo? just nu sunsilk eller dove. bytar dådå!
03.Vad är du mest rädd för? att bli helt själv tror ja...
04.Vad lyssnar du på just nu? "with you" me Chris Brown
05.Vilken bil skulle du vilja ha?just nu e ja hel såld på Golf, men egentligen gillar ja stora bilar. fast en ferrari hade ju inte suttit helt fel :P
06.Vem fick du senast SMS ifrån? trelleborg :P
07.Var vill du gifta dig? har alltid sagt att ja vill gifta min nere i höllviken, men får se va de blir när de blir aktuellt
08.Hur många MSN-kontakter har du? 54
09.Hur många av dem är online just nu? 3 st, fast de e egentligen "inte vid datorn"

SLUTFRÅGOR:
01.Pizza eller choklad?
choklad
02.Hur många skickar du detta till? ingen
03.Vem kommer skicka tillbaka det? ingen
04.Guld eller Silver? silver
05. Tränar du? japp
06. Hur ofta? beror på
07. Vilken film såg du sist på bio? oj...kommer inte ihåg, men kommer ihåg att ja hade trevligt sällskap =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad menar du, Mia? Är inte jag din "crush" !? Och jag som trodde det. :(



Ps. det finns många fler listor på min blogg om du är intresserad. Det var en gång i mitt liv då jag inte hade så mycket annat för mig än att fylla i listor..:P Ds.

2008-05-27 @ 23:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0