hemma =)

då var man hemma igen, såå skönt! har vatt sjukt trött hela dan ida, somnade tom på föreläsningen som vi hade innan ida. fast de gjorde inte så mkt för det va bara en frågestund inför tentan. klarade för övringt min examination i gymnastik ida, visserligen me ett stort blåmärke nu i efterhand på höger knä. men de va de värt =) nu är det bara två tentor kvar sen är det påsk!!! vilket betyder malmö o massa mys igen =) *längtar redan* men för att nu inte hoppa ett för stort steg frammåt så e där ju ngn som får gå o handla på systemet på måndag =) thihi TEQUILA here I come! passar super oxå att det är pub i skolan på tisdag med kareoke först. ska bli skit kul! sen blir de efter fest o massa sånt för man e ju ledig på onsdag i nästa vecka! (har inte tvätt tid förrän kl ett så tror ja hinner vakna tills dess :P ) men nu va de nog allt för ikväll, ska ta o titta på tv o gosa me zigge en stund innan ja somnar. fast vet inte om det är lönt att somna för ska vara taxi i natt så kommer bli väckt igen sen, menmen vi får se hur de blir.

ha en fortsatt trevlig kväll =)

pussar

Kommentarer
Postat av: Michel

Haha, så sjukt. Mitt flyg skulle varit 1 ½ timme sent i fredags men helt plötsligt så gick det nästan för tidigt mot vad de egentligen skulle så jag fick fan löpa genom hela arlanda terminal fyra haha. Sjukt. haha ja vi får ses och ta en fika på arlanda. jag är där i stort sett varje fredag ca 17 och varje söndag ca 20 haha. Ha det bra//Michel

2008-03-09 @ 17:38:34
URL: http://michu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0