snart!!

bara tre dagar till sen bär det av hemmåt! ska bli såå skönt att äntligen få komma hem å få ordning på sitt liv. har varit så rörigt å de har hänt så mkt detta året så ja behöver verkligen få kommer hem nu. fast kan inte släppa allt här uppe ännu. har en muntlig å en skriftlig tenta kvar, å en examination i simning å en i orientering...sen har ja egentligen två arbeten som skall skrivas osså, men tänkte ta de efter vi slutat. gör inget om de lämnas in lite senare. huvudsaken är att de kommer in någon gång! varför ja inte gör dem nu är för att ja får inte de lugnet i kroppen som ja behöver för att sätta mig ner å skriva. så ja gör de när ja kommer hem sen i lugn o ro. tror även att ja kommer kunna prestera bättre då å kunna göra ett bättre arbete.

helgen har vatt helt underbar! åkte ju ner till malmö i tisdags å sen körde ja å min älskling upp t sthlm i torsdags eftermiddag. så vi har spenderat denna helgen i sthlm i de fina vädret med massa vänner å bekanta! haft super kul varje dag! men idag körde mina pojkar hem med fullpackad bil. fyllde nämligen bilen med alla mina saker så ja skall slippa släpa på det när ja åker ner på onsdag. hade inte kunnat ta allt de iheller på flyget. så de va bra att pojken min hjälpte mig att flytta ner allt! älskar dig! <3

men nu hade ja tänkt krypa ner i sängen med en chips å en godispåse å titta på en film. så ha de så bra!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0