nu e de nära!! =)

nu sitter ja här i min lägenhet i sthlm å skriver ett sista inlägg innan det bär av till skolan å sen ner t malmö för gott! (fast kommer visserligen upp hit i augusti för att göra omtenta....men de e då de :P) känns iaf super duper bra att flytta ner t malmö å ja längtar som bara den! men samtidigt som ja längtar ner t malmö så känns de konstigt att lämna allt här uppe, har ändå fått många vänner å ja trivs i min lägenhet. menmen så e de. man kan inte låsa sig för de! kommer ju ha kvar mina vänner här uppe även om jag flyttar ner, kommer ju komma upp å hälsa på å förhoppningsvis kommer vissa att hälsa på mig hemma i malmö! ni e alla varmt välkomna!! bara ring innan ni kommer!! =) jaja, ska väl se hur ja ska få med mig mina väskor nu till bussen. har en rullväska, en ryggsäck, å två väskor, å sist men inte minst dataväskan. sen kommer ja även hämta mina bollar i skåpet på skolan så de blir lite till att bära....men de ska väl gå hoppas ja!

ha de super! å nästa gång de skrivs ngt så e ja i malmööööööööö :D :D :D :D

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var tomt utan dig igår. :( Men vi fick ju höra din röst i Ramis mobil iallafall. Hoppas att du hade det bra på studentskivan (eller vad var det du var på?) Kramar!

2008-06-05 @ 12:47:29
URL: http://cecilia1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0