varför ska livet va så svårt?

min magkänsla säger åt mig att skippa en sak å satsa på ngt helt annat, men om ja skippar den saken så vet ja med mig att ja kommer bli sjukt besviken på migsjälv.....kommer ja kunna leva me de eller kommer ja gå å störa mig på de i hela mitt liv? detta är såklart en sådan fråga som man inte har svaret på....orkar inte fler sådana frågor!!! varför kan inte ngn säga till en hur man ska göra? varför ska de vara så svårt för? sen kan man ju vidare fundera på hur mina val kommer påverka mitt liv i övrigt....men jaja borde inte skriva mer nu för de kommer bara bli ännu mer inveckalt än va de redan e...

så nu ska ja ta o planera mina lektioner som ja ska ha imorgon, å sen e de dags att krypa ner i sängen.

*gonattpuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0