sthlm igen

tänkte skriva värsta inlägget nu men de går inte. de står stilla. vet inte hur jag ska få ut det ja vill ha sagt så att andra människor förstår...

egentligen så känns det som om jag har bestämmt mig för hur jag vill göra, kände de väl egentligen direkt när jag satte mig på planet upp till sthlm ida. hela min kropp bara skrek: "NEEEJ! va sjutton håller du på me, stig genast av planet å åk hem me daj": men för att göra det jag vill måste jag vara här uppe och verkligen bestämma mig för att de jag vill göra är rätt. sen är det väl egentligen så att jag borde härda ut till denna terminen är slut iaf, men jag vet inte. vet inte om jag klarar de...varför skall livet vara så jobbigt för?

nu ska ja försöka sova, hur nu de ska gå menmen....natti!

puss


Kommentarer
Postat av: Jonte

vet hur det känns, när man inte riktigt kan bestämma sig :S..

2008-04-07 @ 14:30:32
URL: http://jonathan88.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0