praktik

e ute på praktik denna o två veckor till. de e super kul verkligen! att få jobba me barnen o se hur de lyssnar o anstränger sig för att verkligen klara av olika saker e helt underbart =) fast idag slog det mig att ja nog, om ja nu vill jobba som idrottslärare i framtiden...., ska jobba me de små barnen. förskoleklasserna e helt underbara, ettorna har ja inte träffat än men kommer göra de imorgon, tvåorna börjar bli lite förstora i min smak :P men de är super härliga de oxå o treorna där börjar nog min gräns komma....tror egentligen att ja kanske hade passat bärst på dagis :p man får så mkt ut av de mindre barnen, de säger precis va de tänker och tycker rakt ut o man ser deras framsteg såå tydligt. viss kan man göra de me de äldre barnen oxå, men de säger inte så mkt o om de nu skulle säga ngt så är det ofta "måste vi göra de?" eller "nä, men de har vi ju redan gjort" o massa massa sånt. känns som ja e väldigt taskig nu o drar alla barn över en o samma kam....men det är ju tyvärr så att de e de som klagar som hörs oftast. för de e oftast de som klagar som är de högljudda i klasserna.

men för att byta lite o inte bara prata om barn så tänkte ja komma in på min utbildning igen....(e ett himmla tjat om den just nu....men iaf :P) på den skolan ja e på nu är där en lärare som har lite gymnastik då o då, han e på fritids ibland o han hoppar in i klassrummen ibland. har ingen aning vilken utbildning han har man han är inte utbildad gympalärare o han jobbar me de iaf. kanske skulle va ngt för mig :P äh ja vet inte....de bara slog mig att jag har ändå bra utbildning i pedagogik o gymnastik o idrott överhuvudtaget....vaffö inte kanske gå o se om där finns något ställe som kanske skulle kunna tänka sig att ha mig där o hjälpa dem.

menmen nog om de nu. ska gå o plocka fram allt som ja ska ha med mig nu o lite varma kläder o så. sen ska ja gå o lägga mig o hålla tummarna för att de blir fint väder imorgon! =)

sov så gott!

*gonattpuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0