ja då var man själv...

nu har han åkt, han åkte i onsdags. känns tomt och ensamt. känns precis som om ja har tappat något och aldrig kommer att hitta det igen. även om jag vet att han kommer hem igen så...ja, ja vet inte. svårt att förklara...jag har i alla fall pratat med honom och de kom fram som de skulle och allting var super bra! tacka vet jag msn alltså! =)

ska jag hem nu och börja packa ner saker som jag vill ha med mig upp till min fina lägenhet i stockholm! det kommer väl antagligen bli en liten tur till IKEA också, trotts att man redan har vatt där två gånger och handlat :p pengarna bara försvinner...

ha en fortsatt trevlig helg!

kramisar

Kommentarer
Postat av: Michel

Tack för den fina kommentaren. Jag har fixat lite med den i Photoshop. annars kan du ju börja med att ändra färger som du vill. Har inte alls för mycket fritid:D haha är på jobbet nu t.ex.!! :D

2007-10-22 @ 20:05:01
URL: http://michu.blogg.se
Postat av: Michel

Kom på att jag skrivit två inlägg av samma typ, tack:) hur e d med dig idag då?

2007-10-23 @ 12:49:26
URL: http://michu.blogg.se
Postat av: Michel

Haha, att storma hans lägenhet får du nog fråga honom om haha. Det ska nog gå bra att ligga inne i lumpen och ha ett förhållande tror jag. Ska nog inte vara några problem. Med mig är det bara bra, jobbar och står i iallafall 2 veckor till. Hur går det att plugga då? mycket att göra eller? Ha det kanon pöss

2007-10-26 @ 19:22:42
URL: http://michu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0