sthlm igen

nu var man hemma i stockholm igen. blev en lång busstur upp natten mellan söndagen och måndagen. men jag kom hem i tid och var på lektionen imorse i tid och det hela kostade bara 370.- istället för tåget för 947.- eller fyget för 500.- så överlag förutom tröttheten är jag väldigt nöjd! fast på fre när jag skall åka ner igen så blir det nog till att åka mustang =) inte helt fel!!! *längtaaaaar*

skolan - har sååå sjukt mycket att göra nu så jag tror ja skall dö...har bl.a. en muntligtenta snart som jag inte ens har fått tag i boken som tentan skall vara på än...:S inte helt bra. hoppas att jag hittar den ngn stans snart! men i övrigt trivs jag fortfarande lika bra! ska på pubben imorgonkväll, halloween tema så alla ska vara utklädda. tror jag skall vara en svart katt, men har inte betsämt mig helt ännu.

nu ska jag iaf åka hem, laga mat och slänga mig i sängen o titta på en film.
ha de super!

kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0