snart helg!

åker hem ida, till malmö alltså. alla dessa "hem" börjar kännas lite jobbigt nu. men det är ju hemma i malmö och det är hemma i min lägenhet i sthlm och det är tom "hemma" hemma hos ola. (där bodde ja visserligen bara bodde en månad men det är hemma iaf...) mamma säger alltid hemma om hemma i malmö och sedan säger hon i lägenheten. men lägenheten är ju faktiskt mitt hem nu, iaf för de närmsta två åren...sedan får vi se.  men hemma är för det mesta nu i min underbara och älskade lägenhet!!!

ja åker hem (malmö) idag. flyger ner pga dyra tåg....*muttrar* för jag tycker verkligen om att åka tåg. men hoppas på en tåg resa när jag ska upp igen! helgen skall tillbringas med min familj, fredag jobba och fixa ny mobil till mamma. lör åka till kyrkogården och äta middag, sön vet jag inte vad som händer...skulle vilja äta middag med min syster och hennes kille men vet inte om ja hinner det. vill ju inte komma upp till sthlm allt för sent, skola på mån kl 9...så vi får väl se vad som händer på sön.

min älskling kommer snart hem! (om en mån...menmen) o han har vatt så duktig och tagit dykarcert!!! så nu har han fått för sig att jag oxå ska göra de....får väl se om han lyckas :p saknar honom nått så otroligt, men fy fan va kul vi ska ha när han kommer hem igen! längtar!!!

ha en bra helg nu och ring om det är ngt!!!

kraam till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0