måste bara få klaga lite till...

denna himmla kliande känsla gör mig tokig!!! inte nog med att de kliar så rinner det hela j* tiden...ursäkta mitt språk men kan bara inte hjälpa de. att ha öroninflamation är ingenting för mig, har haft det typ över tusen gånger. är ett så kallat "öronbarn", men att få det i ögonen e f* inte kul asså. alla tittar så konstigt på en, folk säger till en att "klia nu inte de blir bara värre då". tror ni inte att ja vet det redan?....jag vet att ni bara säger allt detta för att vara snälla och så, men vad hjälper de mitt stckars öga? ingenting! och som att de inte skulle vara nog så vräker snön ner utanför, jag älskar verkligen snö! men när snöflingorna viner in i mitt inflamerade öga så börjar de bara rinna ännu mer...det var sören vad jag var negativ idag. ber om ursäkt och vill verkligen inte såra någon med all min negativitet. men jag är bara tvungen att få ut den på nått sätt. men får väl sluta nu så att jag hinner gå inom apoteket innan de stänger för dagen.

förlåt igen!

kramis =)

Kommentarer
Postat av: Michel

Ajdå

2007-11-18 @ 23:15:10
URL: http://michu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0