varför kan man bara inte välja?

varför skall allting i mitt liv just nu bara va så himmla jobbigt? ja vet varken ut eller in längre... hur jag än funderar så kommer ja inte fram till vad det är ja verkligen vill. mina känslor vet inte vad de håller på med just nu, o de e skit jobbigt rent ut sagt. att inte veta om man vill dricka fanta eller cola eller om man vill ha chokladglass eller vanlijglass låter kanske i era öron väldigt löjligt. men det är ju såklart inte just de sakerna som ja har svårt att välja mellan, utan det är ngt HELT annat....det har aldirg varit ett problem innan o nu plötslig så vet ja inte vad ja vill. för en sak är säker, man kan inte både ha kakan o äta den. så är det bara. varför kan allting inte bara va enkelt? varför ska de vara så svååååårt? ja känner en sak samtidigt som den känslan inte berättar hela sanningen, o ska ja följa den riktiga sanningen...är då de rätt eller fel för mig? kommer mitt beslut vara de riktiga eller kommer ja ångra mig? ja hatar att inte veta va ja vill...samtidigt som ja vet att det kanske inte är rätt för mig så vill ja inte släppa taget, det är fortfarande för många känslor med i spelet för att bara låta de gå iväg. det värsta är att det finns ingen som kan hjälpa mig med detta, det är bara jag själv som kan ta detta beslutet o det gör de hela mkt svårare. visst jag har fått många goda råd av släkt o vänner, men vad tycker ja själv? det är det som är den stora frågan. ja hoppas kunna lösa detta problem så fort som möjligt, för såhär som ja har de nu kan det bara inte få fortsätta =(

tycker om er

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena besvara gärna dagens fråga som handlar om drömmar :)

2007-12-27 @ 17:43:05
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0