äntligen =)

nu har man äntligen skrivit klart sin hemtenta som skulle vatt inne förra fredagen =) *stolt*
tog bara en timme att skriva och ändå har man puttat det framför sig i flera veckor...får nog börja göra mina skriv uppgifter med en gång istället :P

min älskling kom hem igår! allting hade gått bra! hoppas nu bara att vi kan ses i helgen...annars får vi väl vänta ytterligare en vecka...fast har man vatt utan varandra såhär länge så klarar vi nog några dagar till. känns bara så konstigt att han e hemma. man har liksom precis vant sig vid att han inte är hemma o så e han de nu...skönt e de iaf!

igår för exakt ett år sedan tog jag mitt körkort =) en underbar dag som jag aldrig kommer att glömma! har nog aldrig varit så nervös inför ngt som jag va då...men de gick som en dans o körkortet var mitt =)
under detta året har ja sluppit undan både poliser o böter :P trots att det ibland har gått lite för fort på vägarna runt om i vårt avlånga land ;)

nu ska ja åka o handla lite mat, kom på att ja bara har en mjölk i kylen som gått ut för tre dagar sedan och en liten ost bit...så ni får ha de så bra!

kramisar

Kommentarer
Postat av: syrran

ville bara säga puss min pärla! o att jag saknar dig massor! jag e så stolt över dig!! längtar tills du kommer den 18e! *pussa o krama massor*

2007-12-13 @ 22:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0