Stockholm

ja, nu va man här...känns overkligt. att få göra något som man alltid har drömt om att få göra, det är inte många som får den chansen.

men vad är det då jag har drömt om att få göra? jo, min dröm har alltid varit att få gå på GIH i stockholm. att få läsa till idrottslärare. kanske en underlig dröm för många, men för mig har den varit allt jag har jobbat för. alla sena pluggkvällar/nätter, alla helger som man har suttit och pluggat på har äntligen gett resultat!

nu ska jag inte bara sitta här och säga att jag är överlycklig och super glad för att jag har kommit in. för samtidigt som jag känner detta glädjeruset så känner jag en otrolig ångest för att lämna allt där hemma. alla kompisar, familj, jobb, ja hela ens liv. måste börja om nu, från noll. jag är verkligen livrädd. det är en svår balans där mellan att vara livrädd samtidigt som man är helt överlycklig...

men nu ska ja bara tuta o köra och så får jag se vart det leder. skolan börjar på måndag 09.00 i aulan. hoppas jag hittar dit :s

ha det bra allihopa!

kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0