jaha...

nu va man igång med dom riktiga lektionerna dådå. känns ganska skönt, fast samtidigt börjar hjärnan tänka...var detta rätt? gör jag rätt som börjar plugga på en gång efter gymnasiet eller skulle man ha tagit ledigt ett år? men nu har jag börjat, så nu får det gå som det går. så länge jag blir godkänd på tentorna så är jag glad!

det är förinspark på fredag...ska bli kul och se om klassen tar vårt tema på allvar. vi har bestämt att vi ska sätta oss ner imorgon och prata igenom det hela. men vad man läser om massa insparkar överallt...fattar inte varför folk ska hitta på massa konstiga saker och sen lägga ut bilder på det på nätet. kan man inte få göra normala saker? varför ska det alltid gå ut på att förnedra och skämma ut de nya eleverna så mycket som möjligt? jag vet att på gymnasiet var det jätte många som inte vågade komma på insparken bara för att de va rädda för va som skulle hända. och det tycker jag är fel! så ska det inte vara. alla nya elever måste få känna att dom kan gå till sin egen ispark och känna att detta kommer bli super roligt! vad roligt vi i klassen kommer att få det, riktigt lära känna varandra och lära sig att arbeta som en grupp. får bara hoppas att vår inspark blir bra! 

kramisar
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahaha, trodde redan ni hade lärt känna varandra tillräckligt - med tanke på de "normala" saker ni gjort ;)

2007-09-07 @ 18:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0